پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
پورمحمدی

حوزه / عضو خبرگان رهبری در جمع طلاب و اساتید، در مدرسه امیرالمومنین(ع) مراغه، گفت: با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال از انقلاب حمایت کرده و جواب دندان شکنی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین  پور محمدی، عضو خبرگان رهبری، طلاب و اساتید، با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره)، در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) مراغه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین  پور محمدی در این مراسم گفت: طلاب و روحانیون باید در عرصه های انقلابی فعال بوده و خود را در مقابل شبهات و توطئه های دشمنان پایدار و محکم نشان دهند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیروزی عظیم انقلاب اسلامی با طراحی، اندیشه و رهبری الهی امام راحل (ره)، افزود: رمز بقای آن سه رکن انگیزه الهی برای رسیدن به مقصد عالی یعنی همان حکومت اسلامی- پیروی از ولایت فقیه و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه است.

وی در ادامه به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برکات انقلاب اسلامی بسیار است و اگر در این خصوص چند ده هزار کتاب نوشته و چاپ شود و تمام رسانه ها به آن بپردازند، باز هم کم است.

حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی اظهار کرد: بایستی قدردان انقلاب اسلامی و این نعمت بزرگ باشیم و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال از انقلاب حمایت کرده و جواب دندان شکنی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha