یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
جلسه دفاع مجازی دانشگاه صعنتی قم

حوزه/ نخستین جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه نخستین جلسه دفاع مجازی پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم با حضور تعدادی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

این گزارش می افزاید: در این جلسه امیر خانجانی بیجارگاه، دانشجوی گروه مهندسی عمران محیط زیست دانشکده فنی- مهندسی موفق شد از پایان نامه خود تحت عنوان "شبیه سازی انتشار آلودگی هسته ای در جو با استفاده از مدلهای پیش بینی وضع هوا" با موفقیت دفاع کند.

این گزارش حاکیست: این پایان نامه تحت راهنمایی استاد بایرامعلی محمدنژاد و مشاوره استاد بهزاد لایق عضو هیات علمی موسسه علوم جوی و اقیانوس شناسی سازمان هواشناسی به اتمام رسیده است.

همچنین استاد رضا فولادی فر عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم،  استاد عبدالرضا کریمی و استاد سید محمد دهقان، نظارت بر این جلسه دفاع را بر عهده داشتند.

لازم به ذکر است، در پی شیوع منحوس کرونا و لزوم عدم حضور دانشگاهیان در دانشگاه، طبق مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، امکان برگزاری دفاعیات و تمام فعالیت‌های پژوهشی از جمله دفاع از سمینار، پروپزال، و گزارش‌های سه ماهه دانشجویان به صورت مجازی فراهم می باشد. در این راستا هیچ کدام از رویه‌ها، روال‌ها، قانون و مقررات قبلی تغییر نکرده، بلکه تنها شیوه برگزاری از حالت حضوری به حالت مجازی تبدیل شده است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha