شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کردستان از مراحل ساخت مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: موقعیت و امتیازات ساختمان مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج جدید به حدی است که می توان بسیاری از امور فرهنگی، آموزشی و... را در آنجا متمرکز کرد، لذا باید بتوانیم زمینه افتتاح این ساختمان را برای سال تحصیلی آینده مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، صبح امروز در نشست معاونان مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار کرد: ان شاء الله با پیگیری های لازم هرچه سریعتر ساختمان جدید این مدرسه افتتاح شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: موقعیت و امتیازات ساختمان مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج به حدی است که می توان بسیاری از امور فرهنگی، آموزشی و... را در آنجا متمرکز کرد، لذا باید بتوانیم زمینه افتتاح این ساختمان را برای سال تحصیلی آینده مهیا کنیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید مدیر حوزه علمیه استان کردستان از ساختمان در حال تاسیس مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که از این ساختمان به همراه مدیر و معاونان حوزه علمیه استان کردستان به عمل آمد، مراحل کار طبق روال پیش بینی شده در حال انجام است و با افتتاح این ساختمان بحث مشکل اسکان و مکان برای بسیاری از طلاب این شهر و حتی استان حل خواهد شد.

حجت الاسلام کاوه ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم این ساختمان امکانات و فضاهای تعریف شده آن می باشد که این را باید یکی از امتیازات خاص ساختمان جدید این مدرسه دانست.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: امیدواریم که افتتاح ساختمان جدید مدرسه سفیران سنندج مقدمه ای بر توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه در سطح استان کردستان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha