چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
کد خبر: 897824
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
امام جمعه کرج

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در البرز با پیشنهاد تشکیل کارگروه شناسایی معضلات در دادستانی مرکز استان، از اجرای طرح تحول قضائی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی، در دیدار حسین فاضلی، رئیس کل دادگستری استان و حسن مددی، دادستان کرج پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی، بر توزیع نظام‌مند کالاها و برخورد قاطع با محتکران تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تدابیر صورت گرفته در جهت برقراری نظم در زندان‌های استان و جلوگیری از بروز بیماری کرونا، بیان داشت: این امر نشان از برتری مدیریت اسلامی در مقابل مدیریت لیبرال دموکراسی غرب به‌خصوص آمریکاست که زندان‌های آن بیش از ۹۲ درصد مبتلا به کرونا داشته و اساساً برای جان انسان‌ها ارزشی قائل نیستند.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام‌شده در قالب طرح تحول قضائی استان البرز گفت: این اقدامات که ناشی از انتصاب افراد شایسته و با روحیه جهادی و انقلابی در مسئولیت‌های قضایی است می‌تواند نویدبخش عدالت برای همگان باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی تشکیل «قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری البرز» را اقدامی شایسته در دادگستری استان عنوان کرد و بیان داشت: این قرارگاه توفیق جهادی عمل کردن را به دستگاه قضایی می‌دهد، چراکه قرارگاه باید همه‌جانبه و در همه عرصه‌های موردنظر وارد عمل شده و برنامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه منابع طبیعی و اراضی ملی باید حفظ و صیانت شود، خاطرنشان ساخت: از ملامت، ملامت کنندگان ناراحت و خسته نشوید که نمی‌شوید و با اهتمام فعالیت کنید که می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در البرز در خاتمه با پیشنهاد تشکیل کارگروه شناسایی معضلات در دادستانی مرکز استان گفت: این کارگروه می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و گروه‌های مردمی در شناسایی موضوعات به دادستانی کمک کند و زمینه را برای ورود مدعی‌العموم جهت جلوگیری از تضییع و دفاع از حقوق عامه فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha