جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام روشن تن، مدیر حوزه آذر-شرقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین روشن تن بر ضرورت راه اندازی سطوح تخصصی در حوزه علمیه آذربایجان شرقی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در نشست آنلاین با مدیر و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت و اظهار داشت: در حوزه های‌علمیه خواهران از زمان آغاز پذیرش تا رسیدن به نتیجه مشخصی که برای یک طلبه در نظر گرفته شده است، تمامی عوامل دخیل هستند و هریک از اجزاء سیستم، برای رسیدن به این مهم نقش خود را ایفا می کند.

حجت الاسلام روشن تن با تأکید بر هم افزایی نهادهای موجود در حوزه اظهار داشت: زمانی که طلبه‌ای وارد حوزه‌های علمیه می شود، نبض آن طلبه در اختیار ما قرار می گیرد، با توجه به تبلیغات منفی و مسائل بیرونی که بر روی طلبه اثر می گذارد، تمامی اجزاء باید با هم افزایی مشکلات موجود را شناسایی و مشکلات را برطرف شود.

وی در ادامه به با اشاره به مسائل فرهنگی و شرایط زیستی به وجود آمده به دلیل ویروس کرونا اظهار داشت: با آغاز این بیماری، حجمه شدیدی از سمت دشمنان اسلام علیه حوزه‌ها به جریان افتاد، اما به فضل الهی طلبه ها در این زمینه خوش درخشیدند و به صورت جهادی هرچه در توان داشتند در اختیار مردم گذاشتند. خواهران طلبه بدون هیچ چشم‌داشتی برای کمک به نیازمندان بسته های حمایتی و معیشتی تهیه می‌کنند و حتی در بحث تغسیل اموات نیز همچنان درحال کمک‌رسانی هستند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha