جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
سیدنبوی

حوزه/ ثبت نام از داوطلبان در مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندح از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۲۰ خردماه جاری همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ از بین واجدین شرایط طلبه می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج در ادامه به شرایط پذیرش در این مدرسه اشاره و بیان کرد: علاقمندان باید دارای شرایطی از قبیل:  داشتن مدرک دیپلم به بالا، برخورداری از صلاحیت های اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، برخورداری از صلاحیت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه، نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه باشند.

وی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبین در مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندح از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۲۰ خردماه جاری همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام نبوی اظهار  کرد: علاقمندان می توانند از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس paziresh.ismc.ir اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج در پایان گفت: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات از طریق شماره  تماس های ۰۸۷۳۳۱۷۴۵۲۰ و ۰۹۱۸۷۸۲۴۰۵۳با مدیران و معاونین مدرسه علمیه ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha