سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
حجت الاسلام سید علی پور حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه تخصصی معراج مشهد با اعلام فراخوان ایده پردازی در عرصه کودک و نوجوان، گفت: سلسله نشست ها و همایش هایی با عنوان « مهر» در راستای ایجاد و قرارگرفتن در مسیر پایه گذاری تمدن نوین اسلامی، پیرامون فعالان در عرصه‌ی کودک و نوجوان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سید علی پورحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به اینکه دنیای کودک و نوجوان به ظاهر ساکت و آرام است، اما فعالیت های گسترده ای دارد و دشمن به خوبی بر آنها احاطه پیدا کرده است، گفت: سلسله نشست ها و همایش هایی با عنوان « مهر» در راستای ایجاد و قرارگرفتن در مسیر پایه گذاری تمدن نوین اسلامی، پیرامون فعالان در عرصه کودک و نوجوان برگزار می شود تا با تجمیع ایده ها و طرح ها، مدل اجرایی برای تحقق اهداف به دست آید.

وی با بیان اینکه در فراخوان عمومی ایده‌پردازی، تمامی دغدغه مندان در عرصه‌ کودک و نوجوان امکان مشارکت دارند، یادآورشد: علاقمندان برای ثبت ایده می توانند تا اول شهریور و از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/merags اقدام کنند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی معراج مشهد، شاخص « نیروی انسانی»، « محتوای مناسب» و « یکپارچه سازی سازمانی و هم افزایی فعالیت های نهادهای مرتبط»، را از محورهای فراخوان عمومی ایده برشمرد و در تشریح شاخصه ها، ابراز کرد: دسته‌ی نخست شامل فعالان حوزوی در آموزش و پرورش، دسته‌ دوم، معلمان دروس بینش و قرآن و دسته‌ سوم، موسسه و نهادهای خدمتی که به مدارس و سایر ارگانها خدمت می دهند همانند اردوگاه ها، سالن های ورزشی و ...، در محورهای ایده پردازی افراد قرار می گیرند.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه تخصصی معراج با رویکرد ایجاد یک سیستم یکپارچه در عرصه کودک و نوجوان راه اندازی شده است تا با هم افزایی کادرسازی برای آینده، نیروهای مومن، انقلابی و متخصص را به جامعه تحویل دهد.

حجت‌الاسلام پورحسینی با بیان اینکه پایه گذاری برای تمدن نوین اسلامی به صورت یکپارچه باید از سوی مراکز فرهنگی و نهادها و سازمان های مرتبط با آن صورت گیرد، افزود: شناسایی نیروهای فعال و متخصص در عرصه کودک و نوجوان یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه می باشد که در مدرسه علمیه تخصصی معراج به آن پرداخته شده است.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha