پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
معلول

حوزه/ معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی قم گفت: ۴۴۰ نفر معلول قطع نخاعی در استان قم وجود دارند که خدمات مختلف حمایتی به آن‌ها در طی سال به آن‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدعلی مقدم خواه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۲۳ هزار پرونده برای معلولین داشتیم که به بیش از ۱۹ هزار معلولان کارت معلولیت صادرشده است.

وی به حمایت‌های صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: بسته‌هایی برای حمایت از معلولان درزمینهٔ تحصیل ارائه می‌شود که تا شهریه دانشگاه این حمایت‌ها ادامه می‌یابد.

مقدم خواه ادامه داد: درزمینهٔ مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها برای معلولان نیز جلساتی را با دستگاه‌های مختلف داشته‌ایم که نتایج آن در خیابان‌ها و معابر مشهود است.

وی بیان داشت: ۴۰ مرکز شبانه‌روزی در استان قم داریم که درزمینهٔ توان‌بخشی به‌صورت روزانه و تمام‌وقت ارائه خدمت می‌کنند.

معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی قم ادامه داد: علاوه بر این  ۷  مرکز ویزیت در منزل برای ارائه خدمت به معلولان در حال فعالیت است و در کنار این مراکز ۹ مرکز شبانه داریم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی ۳۸۵ میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی به خانواده‌های معلولان اختصاص یافت تا در این ایام بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

مقدم خواه تأکید کرد: ۴۴۰ نفر معلول قطع نخاعی در استان داریم که از خدمات بهزیستی بهره می‌گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha