چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
موسوی انور امام جمعه سپیدان

حوزه/ ۶۵۰۰ بسته معیشتی میان آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در رزمایش کمک های مومنانه شهرستان سپیدان در راستای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با ارزشی بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال تهیه و توزیع شد.

حجت الاسلام سید عبدالرحمان موسوی انور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به خدمات یک ساله دفتر امام جمعه سپیدان، اظهار داشت: استقرار ۱۰ روزه موکب سپیدان در خوزستان از جمله این خدمات است که پس از وقوع سیل در فروردین ماه ۹۸ موکب امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان به منظور ارائه خدمات با ماموریت طبخ و توزیع غذا در منطقه شادگان استان خوزستان مستقر شد و در سه وعده و هر وعده روزانه ۲۵۰۰ پرس غذا تهیه و توزیع کرد و در طول این مدت موکب سپیدان میزبان سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهندس بود.

وی در ادامه به استقرار و برپایی ۲۰ روز موکب در شهر کربلا اشاره کرد و افزود: استقرار و برپایی ۲۰ روز موکب امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان در شهر کربلا و در فاصله ۷۵۰ متری حرم امام حسین(ع)  با ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰۰۰ نفر، تهیه و طبخ ۲۵۰۰ پرس غذا در هر وعده و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال از دیگر خدمات ارائه شده در یک سال اخیر است.

امام جمعه سپیدان تهیه و ارسال ۳۰۰ بسته معیشتی ویژه مناطق سیل زده را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تهیه و ارسال ۳۰۰ بسته معیشتی ویژه مناطق سیل زده خوزستان در جریان سیل فروردین ماه ۹۸ توسط نهاد امامت جمعه سپیدان انجام شده است.

وی با اشاره به تولید ۱۰ هزار ماسک در ایام کرونایی، خاطرنشان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و نیاز جدی مردم به تجهیزات و لوازم پیشگیری از این بیماری از جمله ماسک نهاد امامت جمعه سپیدان با راه اندازی کارگاه ماسک آدینه در مرحله نخست ۱۰ هزار عدد ماسک تولید و توزیع نمود و هم اکنون هم با توجه به شیوع مجدد این بیماری جهت تامین نیازهای احتمالی آینده در حال ده هزار ماسک دیگر است.

حجت الاسلام موسوی انور همچنین تهیه و توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا را از دیگر خدمات یک ساله دفتر امام جمعه برشمرد و گفت: ۶۵۰۰ بسته معیشتی میان آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در رزمایش کمک های مومنانه شهرستان سپیدان در راستای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با ارزشی بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال تهیه و توزیع شد.

وی در ادامه به خدمات موکب سپیدان در تشییع شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: پس از شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهندس و تشییع بی نظیر توسط مردم نیازی جدی به خدمات رسانی به مردم در شهر کرمان بود و از این سو موکب امام حسن عسکری(ع) سپیدان با حضور سه شبانه روزی در شهر کرمان توانست با طبخ و توزیع غذا در سه وعده و هر وعده ۲۵۰۰ پرس غذا طبخ و یک کامیون آب معدنی توزیع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha