یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امر به معروف

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: جوهره قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رضا کیانی، امروز در جمع پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان دورود با بیان اینکه ماه محرم ماه تجلی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: ماه محرم فرصتی مغتنم برای احیا این فریضه واجب در جامعه است.

وی با بیان اینکه محرم مظهر ایثار، تجلی ولایت مداری و شهادت است، بیان داشت: در کربلا اوج ولایت مداری و احیای فریضه امر به امر معروف و نهی از منکر با شهادت  امام حسین (ع) و یارانش به نمایش گذاشته شد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد با بیان اینکه نباید نسبت به کمرنگ شدن ارزش ها بی تفاوت باشیم، خاطر نشان کرد: بی تفاوتی نسبت به ارزش های دینی و قرآنی بدترین انحراف است، لذا برای نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نمود عینی داشته باشد. 

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه بی شک جامعه ای سالم و اسلامی نیازمند اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: محور اصلی قیام حسینی ایستادگی در مقابل ظلم، اصلاح جامعه و تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اسلام برای نجات جوامع فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را واجب می داند، اظهار کرد: امروز همه مدافعان عرصه دینی، امنیت، فعالان فرهنگی و آحاد مردم تلاش خود را برای نهادینه سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بکار گیرند.

انتهای پیام   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha