جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
افتتاح

حوزه/ سامانه آنلاین آزمون طلاب حوزه علمیه اصفهان با قابلیت برگزاری ۱۲هزار نفر آزمون با حضور آیت الله طباطبایی نژاد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط، معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان صبح امروز در مراسم افتتاح سامانه آنلاین آزمون طلاب این حوزه که با حضور آیت الله طباطبایی نژاد، مدیر حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده و تحمیل یک سری ضوابط به جامعه، ضرورت ایجاب می کرد تمهیداتی در بحث برگزاری آزمون و برگزاری کلاس های طلاب به صورت خاص گرفته شود.

وی بیان کرد: در نهایت تصمیم گرفته شد که یک سامانه آنلاین برای برگزاری کلاس ها تهیه شود و همچنین سامانه آنلاین به منظور برگزاری امتحانات طلاب حوزه علمیه اصفهان طراحی و راه اندازی شد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: برای همه طلاب  و روحانیون حوزه علمیه اصفهان کدی تعریف شده است که افراد با زدن کد شخصی به سامانه آنلاین آزمون وارد می شوند.

وی افزود: پس از ورود هر طلبه به سامانه، برای هر شخص طبق برنامه ریزی کامپیوتری صورت گرفته ۲۰ سوال تستی از بانک سؤالات طراحی شده توسط جمعی از اساتید حوزه علمیه به صورت تصادفی انتخاب می شود که با افراد دیگر متفاوت است.

حجت الاسلام خطاط ادامه داد: برای هر طلبه فقط یک سؤال به نمایش در می‌آید و میانگین زمان پاسخ به هر سؤال ۲ دقیقه تنظیم شده است که چنانچه طلبه سؤال اول را پاسخ دهد قابلیت نمایش سؤال بعدی ایجاد می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha