سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
طلوعی

حوزه/ دبیر مجمع جهادگران استان قم گفت: یکی از رسالت های مهم گروه های جهادی، تلاش در مسیر گفتمان سازی جهادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمیدرضا طلوعی در نشست دبیران کارگروه های مجمع جهادگران استان قم که در سازمان بسیج سازندگی استان قم برگزار شد، با اشاره به لزوم پیگیری مستمر فعالیت ها و برنامه های این کارگروه ها اظهار داشت: ما باید بتوانیم مطالبات گروه های جهادی در عرصه هایی چون حفظ و تقویت انسجام این گروه ها، همچنین صیانت از گروه های جهادی و زمینه سازی برای رشد و ارتقای آنان را از طریق فعالیت های تخصصی کارگروه های پنج گانه مجمع جهادگران محقق سازیم.

وی افزود: یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب از بسیجیان و جهادگران، تلاش در جهت گفتمان سازی جهادی در سطح جامعه است که در این باره البته کارهای خوبی در سال های اخیر آغاز شده اما نباید به همین میزان اکتفا کرد.

مسئول گروه جهادی "ربیون" همچنین گفت: در کنار گفتمان سازی ما باید در راستای تعامل با ارگان ها و نهادها به دنبال مطالبه گری باشیم که اتفاقاً این مساله نیز جزو مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری از گروه های جهادی است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر میان گروه های جهادی استان و بکارگیری مطلوب ظرفیت کارگروه های تخصصی بتوانیم این اهداف و مطالبات را دنبال کنیم که قطعاً به یاری پروردگار متعال، خروجی این حرکت های مبارک و جهادی، تسهیل و شتاب در مسیر خدمت رسانی به مردم و محرومان جامعه خواهد بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha