چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم کریمه اهل بیت(ع) در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

حوزه/ به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سخنرانی و مولودی خوانی به صورت غیر حضوری در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه‌های غیرحضوری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام اعلام شد.

بر اساس این گزارش: دوشنبه ۱۲ آبان مصادف با شب میلاد رسول اکرم صلوات الله علیه و امام صادق علیه السلام سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی میرباقری و مولودی خوانی حسن شالبافان بدون حضور مردم برگزار و صوت این مراسم از صحن‌های حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) پخش خواهد شد. 

همچنین در شام میلاد پیامبر اسلام صلوات الله علیه و امام صادق علیه السلام نیز مراسم غیر حضوری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین مؤمنی به همراه قرائت دعای توسل توسط هیأت جانبازان برگزار خواهد شد که صوت و تصویر آن در صحن‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها منعکس خواهد شد.

گفتنی است این مراسم در پرتال جامع حضرت معصومه سلام الله علیها به نشانی www.amfm.ir/live نیز به صورت زنده منعکس می شود و علاقه مندان می توانند از این مراسم بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha