جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
روح الله بجانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز، خواستار حمایت مسئولین ذی‌ربط استان آذربایجان شرقی از طلبه ناهی از منکر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز، خواستار حمایت مسئولین ذیربط استان آذربایجان شرقی از طلبه ناهی از منکر شد.

متن نامه به این شرح است:

هوالعزیز

امام خامنه ای: من شخصا از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت می کنم.

دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان

فرماندهی محترم منطقه انتظامی تبریز

ریاست محترم ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان

سلام علیکم

بی شک اجرای فرائض مهم الهی در حکومت به سمت اسلامی بدون حمایت و دلسوزی مسئولین به سختی قابل اقدام و گاها غیرممکن است.

فریضتین مهم الهی از فرائض و فروع دین، امر به معروف و نهی از منکر است که امام علی(ع) سایر فرائض حتی جهاد را در مقابل این فریضتین مانند آب دهان در مقابل دریا معرفی می نماید.

اما متاسفانه بدرفتاری های اهل منکر و گاها بی مهری های مسئولین با آمرین به معروف و ناهیان از منکر موجب دلسردی مؤمنین و کمرنگ شدن این دو فریضه مهم گردیده است و در زمان های گذشته شاهد برخورد سرکوبگرانه با ناهیان از منکر بوده ایم.

اقدام مؤمنانه و انقلابی طلبه مان جناب آقای امیررضا افتاده در دفاع از نوامیس مردم و اعتراض به ناقضین امنیت و عفت عمومی بی شک کاری مشروع، انقلابی و واجب بوده است که وظیفه هر مؤمن و در رأس هر طلبه ای می باشد که این اقدام انقلابی مورد تأیید و تحسین خاستگاه و مهد تربیتش یعنی این حوزه علمیه می باشد.

جا دارد از اقدام فوری و بجای دستگاه قضایی، انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر بعمل آوریم و از خدای عزیز برای مسئولین این نهادها عزت و سلامتی را طلب نماییم.

بی شک حضور مغتنم نماینده امام خامنه ای در این استان، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم قوت قلب و زمینه ساز بوجود آمدن طلاب انقلابی و چنین مسئولین دلسوزی می باشد که با حمایت خود از آمرین به معروف خود را همرنگ و همسوی حضرت امام خامنه ای نموده اند.

در پایان از خداوند عزیز خواهان عزت بیشتر آمران به معروف و ناهیان از منکر هستیم.

بیاری خدای توانا

روح الله بجانی

مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha