شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تفاهم نامه مؤسسه آوای توحید و دادگستری قم

حوزه/ در نشستی با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم‌ و مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید تفاهم نامه برگزاری دوره های تربیتی برای مخاطبان دادگستری امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،در این نشست که در دفتر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم‌ برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین یزدی، سرپرست این معاونت ضمن تشکر از عملکرد موسسه آوای توحید در اجرای برنامه های علمی و کاربردی ابراز امیدواری کرد که در ادامه اجرای طرح، در برگزاری دوره ها ارتقا و پیشرفت حاصل شود تا شاهد تاثیرگذاری هرچه بیشتر در مخاطبین خود باشیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم افزود: لازم است با تکمیل زیرساخت ها و تجهیز موسسه، شاهد برگزاری با کیفیت تر دوره ها باشیم. همچنین با تغییر سامانه دسترسی مخاطبین به محتوای تربیتی با سهولت صورت بگیرد.

وی با بیان این که ثبت بازخوردها و ارائه گزارش کامل از میزان رضایت مخاطبین برای معاونت پیشگیری از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان سنجش کیفیت دوره های تربیتی تایید مخاطبین دوره است، ضمن ابراز خوشنودی از همکاری و تعامل به وجود آمده گفت: امیدوارم با عنایت و برکت الهی در ادامه برگزاری طرح هم سربلند و مخلص باشیم.

در این دیدار حجت الاسلام محمدرضا حیدری، مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مؤسسه علی الخصوص گزارشی از اجرای موفقیت آمیز آزمایشی دوره های تربیتی که برای مخاطبین دادگستری برگزار گردیده، پرداخت.

وی گفت: موسسه آوای توحید به دنبال این است که علوم وحیانی و معرفتی را اجتماعی سازی و کاربردی کند، تا نوع جهان بینی افراد و جامعه را در سطح ملی و بین المللی ارتقا و ساماندهی و توانمندسازی کند. تا اکنون هم با وجود محتواهای معرفتی در گستره ملی و بین المللی با بیش از ده هزار نفر مخاطب،  بازخورد و تاثیر پذیری بالایی را داشتیم.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: در دوره اخیر دادگستری نیز با حمد و سپاس خداوند متعال شاهد تاثیرپذیری بالایی بودیم و ان‌شاءالله به دنبال ارتقای سیستم و زیر ساخت و همچنین تقویت محتوای فعلی هستیم. انتظاری که موسسه علمی تربیتی آوای توحید از سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دارد اینست که در ایجاد ارتباطات با دیگر نهاد های دولتی جهت برگزاری دوره و توانمند سازی  موسسه را یاری کنند.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری بین دادگستری استان قم‌ و مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید امضا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم زارعی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    2 0
    سلام عالی خداخیرشون بده. دست اقای رییسی درد نکه
  • زهرا IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    2 0
    من استفاده کردم خیلی خوب بود خدا خیرتون بده
  • فاطمه حقی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    2 0
    سلام و احترام برگزاری دوره های معرفتی برای افراد آسیب دیده جامعه، در بلند مدت ان شاءالله نتایج خوبی خواهد داشت، لازم هست مسئولین دست اندرکار قوه قضائیه و کشور به جای صرف هزینه های مجازات و حبس و... برای حاصل شدن اهداف قانون پیشگیری از جرم، به چنین مؤسساتی، برای برگزاری دوره ها، کمک کند و با استقبال از این برنامه ها در عمومی کردن این نوع از مجازات جایگزین حبس، در بقیه دادگستری های شهرهای دیگر هم یاری رساند.
  • ظهری IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    4 0
    عالیه - کاری که تا حالا انجام نشده - کار به چه شکل هست ای کاش درباره دوره هم توضیحی میدادند
  • حسیتنی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 0
    سلام و احترام -احسنت خیلی عالیه ، چه کار زیبایی هست خدا خیر آقای یزدی و مدیر موسسه اقای حیدری بده اگه بشه توضیحی درباره موسسه بدید چه جور میشه ماهم در دوره ها شرکت کنیم.