پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
فخری زاده

حوزه/ تولیت حوزه علمیه مروی تهران در پی شهادت شهید فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، استاد محمدباقر تحریری، تولیت حوزه علمیه مروی تهران در پی شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»احزاب – ۲۳

بار دیگر دست جنایتکاران روزگار  اسرائیل و  آمریکا از طریق مزدوران داخلی خود ، دانشمند مخلص  و پدرهسته ای  ایران  دکترمحسن فخری زاده را به شهادت رساند و او را به خیل شهیدان دشت کربلا ملحق کرد.

این شهادتها افتخاری است برای این عزیزان و همفکران ایشان و ملت شهید پرور ، لکن ننگی است بر پیشانی کسانی که  این شهادت ها را مردن می شمارند و هنوز دل به مذاکره ننگین با این جنایت پیشگان بسته اند و می گویند در صورت بازگشت  آمریکا به برجام ، ما هم برمی گردیم.

این منطق پوچ چه خسارت های جبران ناپذیری از قبیل از دست دادن چنین شهدای عزیزی را بر این ملت سرافراز تحمیل کرده و موجب گستاخی دشمنان قسم خورده این انقلاب خونین شده است.

این شهادت مظلومانه را به محضر ولی اللّه الاعظم ارواح العالمین له الفداء ، مقام معظم رهبری دامت برکاته ، خانواده محترم این شهید عزیز و  به تمامی پیروان حق و عدالت تبریک و تسلیت عرض می کنم.

محمد باقر تحریری

تولیت حوزه علمیه فخریه مروی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha