جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ کمک‌رسانی طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) اهواز در مناطق آب گرفته

حوزه/ گروه جهادی مدرسه خاتم‌الانبیاء اهواز سابقه‌ای ۵ ساله داشته و فعالیت‌های جهادی بسیار خوبی در جریان زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و شیوع بیماری کرونا انجام داده و بحمدالله طلاب این مدرسه در عرصه‌های خدمت خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام وحید نریمیسایی، مدیر مدرسه علمیه خاتم‌الانبیاء اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در ابتدا به بیان سابقه قرارگاه جهادی مدرسه پرداخت و اظهار داشت: گروه جهادی مدرسه خاتم‌الانبیاء اهواز سابقه‌ای ۵ ساله داشته و فعالیت‌های جهادی بسیار خوبی در جریان زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و شیوع بیماری کرونا انجام داده و بحمدالله طلاب این مدرسه در عرصه‌های خدمت خوش درخشیدند.

وی افزود: ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، توزیع ماسک، اعزام طلاب به بیمارستان جهت کمک به کادر درمان و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی ازجمله فعالیت‌های این قرارگاه جهادی است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم‌الانبیاء اهواز، در ادامه با اشاره به مسئله آموزش طلاب بیان کرد: در سال گذشته و با شروع کرونا کلیه کلاس‌ها، غیرحضوری و به‌صورت استماع فایل صوتی استاد و ارائه گزارش به مدیر مربوطه برگزار می‌شد، ولی امسال به‌منظور ارتقای سطح کیفی دروس، با استفاده از سامانه برخط، کلیه کلاس‌ها به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نریمیسایی، مدرسه علمیه خاتم‌الانبیاء اهواز را یک مدرسه موفق درزمینهٔ علمی پژوهشی دانست و بیان کرد: این مدرسه هرساله مقالات بسیاری به جشنواره علامه حلی ارائه داده و رتبه‌های خوبی هم در سال‌های گذشته کسب کرده‌ است.

وی در پایان گفت: با استفاده از سامانه بر خط مجازی، بنا داریم ۲ دوره بصیرتی با موضوع جریان شناسی انقلاب و اعتقادی با موضوع نقد فرق ضاله برای طلاب مدرسه برگزار کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha