یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
غبارروبی مزار شهدا

حوزه/ امام جمعه گالیکش گفت: تاریخ، مردم و جوانان، فتنه ۸۸ و فتنه گران را هیچ گاه فراموش نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام سید محمد دلبری، در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای ۱۲ دی سال ۱۳۵۷ شهرستان گالیکش گفت: بندگان صالح خدا در زمان ما شهدا هستند، خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که این اولین ویژگی ایشان بود.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی عبد صالح و سردار بزرگ سپاه اسلامی بود که با جهاد در راه خدا، اخلاص و ایثارگری واقعی را که از خود نشان داد، به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت رسید.

امام جمعه گالیکش خاطرنشان کرد: مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی در راه خدا از دوران دفاع مقدس، دوران فرماندهی سپاه قدس تا لحظه‌ی شهادت، هیچ گاه فراموش نمی شود.

حجت الاسلام دلبری اظهار کرد: برخی از ما مسئولین گرفتار پست و مقام، درجه، حقوق و مزایا شده ایم، ولی حاج قاسم سلیمانی از این مسائل جدا بود و برای اینها کار نمی‌کرد.

وی با بیان این مطلب که ۴۲ سال است که از شهادت شهدای واقعه ۱۲ دی سال ۱۳۵۷ شهرستان گالیکش در مقابل طاغوت می‌گذرد، گفت: ما آنان را فراموش نکرده ایم و هرساله در کنار مزار آنها وظیفه خود که تجدید بیعت با شهدا است را انجام می‌دهیم .

امام جمعه گالیکش یادآور شد: تاریخ، مردم و جوانان ما، ۹ دی و فتنه ۸۸ و فتنه گران را هیچ گاه فراموش نمی‌کنند و آن چیزی بود که دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی آمدند به قصد براندازی نظام ورود پیدا کردند، غافل از اینکه این مردم حماسه ای رو شکل داده و در دهان شما می کوبند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha