پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام نبی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، در ویژه‌برنامه سالروز ترور سردار دل‌ها، راه برون‌رفت از مشکلات جامعه و کشور را مقاومت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی برگزار شد اظهار داشت: هر شخصیتی یک ویژگی محوری دارد که به‌وسیله آن می‌توان تمام اعمال آن شخص را تفسیر کرد و کلید شخصیت حضرت زهرا(س) مجاهدت و مقاومت آن حضرت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی نبی زاده با اشاره به زوایای ارزشمند شخصیت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: این بانوی بزرگ اسلام، چه در زمان تجرد که غم‌خوار و سنگ صبور پیامبر(ص) بود، چه در زمان تأهل که امیرالمؤمنین در رکاب رسول‌الله(ص) دارای وظایف خطیر و بسیار حساسی بودند و چه در موضوع تربیت فرزند که تمام توان خود را به کار می‌گیرد و در امر تربیت فرزند مجاهده می‌کند، نمونه و الگوی کاملی از مجاهدت و مقاومت است.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر شهید سلیمانی، اظهارداشت: کسانی مانند سردار سلیمانی به دلیل مقاومت و مجاهدتی که در را رسیدن به هدف معنوی و متعالی خود دارند، در مکتب حضرت زهرا(س) تعریف می‌شوند.

حجت‌الاسلام نبی زاده تصریح کرد: راه برون‌رفت از مشکلات جامعه و کشور، مقاومت است و دیگر هیچ. ما با مقاومت به درجه‌ای خواهیم رسید که روی پای خود بایستیم و با دنیا رودررو گفتگو کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز تأثر از درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی در دوره‌های زیادی پای‌کار انقلاب و پشتیبان رهبری ایستاد. تا آنجا که در پی درگذشت این فقیه بزرگ، مقام معظم رهبری خود را میزبان و سوگوار عزای این عالم مجاهد دانست.

وی بابیان این مطلب که امثال آیت‌الله مصباح برای ما الگو هستند، افزود: در اتاق فکر آمریکای جنایتکار، دشمن اصلی آن‌ها در ایران، آیت‌الله مصباح معرفی‌شده بود و از او به‌عنوان تنها کسی که دموکراسی غربی را در ایران به زمین می‌زند یاد می‌کردند.

وی در پایان یادآور شد: مادامی‌که امام و امّت بصیرت داشته باشند و امت انقلابی، جهادی، مقاوم و جوان داشته باشیم قطعاً پیروز هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha