سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مسلمانان کانتربری بسته‌های هدیه خوراکی به کارمندان اهداء کردند

حوزه/ اعضای مرکز فرهنگی اسلامی کانتربری، بسته‌های هدیه خوراکی به نیروهای خط مقدم از جمله امدادگران آمبولانس، آتش‌نشانی، پلیس و بیمارستان و اداره پست اهداء کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، درحالی که موج دوم ویروس کرونا جهان را در می‌نوردد، اعضای مرکز فرهنگی اسلامی کانتربری در انگلستان، برای اهدای بسته‌های هدیه خوراکی به نیروهای خط مقدم از جمله امدادگران آمبولانس، آتش‌نشانی، پلیس و بیمارستان داوطلب شدند.

کمک‌های مالی به بیمارستان‌های کنت و کانتربری و ویلیام هاروی - و همچنین ایستگاه پلیس کانتبری، ایستگاه آتش نشانی، اداره پست اصلی و ایستگاه آمبولانس تانت تحویل داده شد.

بسته‌های اهدایی شامل شکلات ، شیرینی و یک نامه تشکر به کارمندان این بخش‌ها بود.

رئیس مسجد کانتربری و دکتر محمد علی کارمند مراقبت ویژه، با دریافت کمک‌های مالی، ضمن اظهار اینکه  مردم بیار خوشحال شده‌اند گفت: همه کارمندان خط مقدم در این روزها بسیار خوب عمل کرده‌اند، و تلاش‌های آن‌ها زیاد بوده اما قدر آن به اندازه موج اول کرونا دانسته نمی‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم تا آنجا که می‌توانیم با همان مقدار کم کار کنیم. و تاثیرگذار باشیم.

این اولین بار نیست که مسجد کانتربری در زمان بیماری همه‌گیر به مردم کمک‌رسانی می‌کند. طی دوران موج اول کرونا درسال گذشته  آنها به ۳۰ خانه مراقبت بسته‌های غذایی داده و پول نقد نیز به موسسات خیریه محلی اهدا کردند.

دکتر علی گفت: در طول موج اول ، از کارمندان خط مقدم قدردانی زیادی صورت گرفت. اما با موج دوم مردم این تلاش‌های آن‌ها را امری عادی تلقی کردند. با وجود اینکه موج دوم در واقع بسیار دشوارتر از موج اول بود. بنابراین آن‌ها برای ادامه به این قدردانی نیاز دارند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر فشار بیشتری وجود دارد. ما نسبت به موج اول آمادگی و آموزش بیشتری داریم. اما فشار موج دوم سریعتر از موج اول رشد کرد.

لازم به ذکر است، هنگام شیوع کرونا، خیریه‌های اسلامی و جوامع مسلمان در سراسر جهان تلاش کرده‌اند تا در این دوران دشوار به اقلیت کم بضاعت نیز کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha