پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
کد خبر: 944434
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان

حوزه/ قاسم سلیمانی دشتکی، متولد ۱۳۳۴ در شهر دشتک چهارمحال و بختیاری است که از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ استاندار چهارمحال و بختیاری و از سال ۹۶ تا پیش از ورودش به خوزستان، استاندار ایلام بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، روز گذشته خبر معرفی استاندار جدید خوزستان، در پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت دولت، منتشر شد.

در این جلسه که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، هیات وزیران به اتفاق آرا، قاسم سلیمانی دشتکی را به‌عنوان استاندار خوزستان منصوب کرد.

رییس جمهوری ضمن تبریک به سلیمانی، وی را از استانداران باسابقه، خوش‌نام و موفق دولت دانست و از تلاش‌ها و سخت‌کوشی‌های بی‌شائبه شریعتی استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، همچنین ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم شریف این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

به گزارش حوزه، سلیمانی، متولد ۱۳۳۴ در شهر دشتک چهارمحال و بختیاری است که پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی از دانشگاه اصفهان، در سال ۱۳۵۷، فعالیت خود را در آموزش‌وپرورش استان زادگاه خویش آغاز و از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۶ علاوه بر تدریس، ریاست دبیرستان‌های مختلف و همچنین دبیر گروهی رشته روانشناسی را نیز عهده‌دار بود.

او از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری، از سال ۷۹ تا ۸۲ مدیرکل تعاون استان اصفهان و از سال ۸۲ تا ۱۳۸۳ نیز در سمت مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان بوده است.

وی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ به مدت دو سال نیز معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی را در کارنامه کاری خود دارد.

سلیمانی دشتکی، از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ استاندار چهارمحال و بختیاری و از سال ۹۶ تا پیش از ورودش به خوزستان، استاندار ایلام بوده است.

انتهای پیام/ر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میر علی فاطمی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مملکته دیگه داریم... از این استان و به اون استاد. خاک تو سر این مملکت. بعد میگن شغل چرا نیست