جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ژاله سالاری

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراسلام الله علیها بندرعباس گفت: تحقیق «میزان حجاب بر استحکام خانواده» در راستای حل معضل اجتماعی طلاق انجام می شود زیرا ریشه یابی افزایش طلاق در بندرعباس نیاز به پژوهش میدانی دارد.

خانم ژاله سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، اظهار کرد: تحقیق میدانی با عنوان « سنجش میزان حجاب بر استحکام خانواده» توسط طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها) بندرعباس؛ خانم ها اطهره درگیری، مژده بنجوری، آزاده دولتی، زهرا طیاری و صغری طاهری و با راهنمایی علی چمن خون در حال انجام است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بندرعباس اظهار کرد: تحقیق پیش رو با استفاده از پرسشنامه سال ۹۶_۹۵ و ادغام با پرسش نامه دیگر طراحی و استانداردسازی شده است.

استاد مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها با اشاره به همکاری بسیج طلاب استان با مدرسه علمیه با هدف تبلیغ و انتشار پرسشنامه در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: نمونه جامعه آماری این تحقیق از میان پنج هزارخانواده ساکن بندرعباس، شامل چهارصد پرسشنامه ویژه بانوان است.

خانم سالاری با اشاره به هدف این تحقیق، گفت: با توجه به ازدیاد افراد بی حجاب و بدحجاب در جامعه و افزایش جامعه آماری طلاق در بندرعباس، این تحقیق درصدد یافتن و سنجیدن رابطه  بین این دو امر بر آمده تا با ارائه راهکار بتواند این معضل اجتماعی را پاسخ دهد.

معاون پژوهش این مدرسه  علمیه با بیان اینکه تحقیق میدانی از جمله تحقیقاتی است که در جامعه جهانی مورد توجه و شناخته شده است، اظهار کرد: این تحقیق با ایجاد ترغیب و انگیزه سازی در بین طلاب برای روی آوردن به تحقیق میدانی و در راستای ارائه به هشتمین فراخوان گروهی رشد تا آخر بهمن ماه ۹۹ شروع به کار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha