شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
طلاب، ثمره شجره طیبه حوزه علمیه هستند

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی گفت: مدارس باید به جایی برسند که با برنامه ریزی مطلوب طلبه ای را تربیت کنند که پاسخگوی نیاز جامعه پیرامونی در سطح جغرافیای حقیقی و مجازی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه بررسی راه های جذب و پذیرش طلاب جدیدالورود با حضور مدیر و معاونان مدیریت و مدیران مدارس علمیه خواهران بوشهر، در سالن جلسات مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در این جلسه با اشاره به اینکه طلبه مهذب علمی و انقلابی میوه با برکت شجره طیبه حوزه علمیه است، گفت: پیشرفت حوزه در استفاده از تمام ظرفیت های فعال و توانمند درون استانی برای رسیدن به مرحله مطلوب است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در توصیف شعار مدرسه محوری، اظهار کرد: مدارس باید به جایی برسند که با برنامه ریزی مطلوب طلبه ای را تربیت کنند که پاسخگوی نیاز جامعه پیرامونی در سطح جغرافیای حقیقی و مجازی باشد و در این راه مدیریت استانی تلاش می کند با استفاده از افکار و اندیشه های گوناگون و نو فرصت ها و قوت ها را فعال نماید و آسیب ها و تهدیدات را از بین ببرد.

در ادامه جلسه، سکینه سالالی، معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به تشریح قوانین پذیرش در سال جاری پرداخت و گفت: مدارس علمیه خواهران در سال جاری باید دو برابر ظرفیت اعلام شده خود داوطلب جذب نموده و مورد گزینش قرار دهد.

وی همچنین گفت: سال جاری آخرین سالی است که حوزه علمیه خواهران، آزمون بازپذیری را برگزار می‌کند و طلابی که درس خود را ناتمام گذاشته اند می توانند برای ادامه تحصیل اقدام کنند.

مدارس، طلاب پاسخگوی نیازهای جامعه را تربیت کنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha