جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کوروش مودت ، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان

حوزه/ مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به شرکت ۱۳۰ هزار خیّر خوزستانی در پویش ملی «آجر به آجر»، گفت: خوزستان رتبه دوم کشور در شاخص جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کورش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، پیش از ظهر امروز، در جلسه تقدیر از مناطق برتر در  پویش ملی «آجر به آجر»، اظهار کرد: خیرین خوزستانی بالاترین میزان مشارکت در سطح کشور را دارند به‌طوری‌که استان خوزستان در طی سنوات گذشته به‌صورت پیاپی در بین ۳ استان برتر کشور در شاخص جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان در ادامه با اشاره به مشارکت ۱۳۰ هزار نفر از خیرین استان در  پویش ملی «آجر به آجر»، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش استان با داشتن بیشترین تعداد مشارکت و جمع‌آوری مبلغ ۶ میلیارد ریال موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شده است. البته تحقق این مهم تنها با مشارکت و هم‌افزایی روسای مناطق و نواحی سراسر استان محقق شده است.

مودت در پایان یادآور شد: توسعه کمّی و کیفی شاخص فضای آموزشی در سطح مناطق و نواحی یکی از اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان است. جذب مشارکت فعال خیرین مدرسه‌ساز یکی از راهبردهای آموزش‌وپرورش برای تحقق این هدف است.

شرکت ۱۳۰ هزار خیر خوزستانی در پویش ملی آجر به آجر/خیرین خوزستانی پیشتاز امر مدرسه‌سازی در کشور

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha