جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
محمود آرزومندی

حوزه/ تهیه‌کننده گروه اقتصاد شبکه یک سیما با بیان این که باید حمایت‌های لازم از تولیدکننده در شرایط جنگ اقتصادی صورت بگیرد، گفت: علاج مشکلات کشور در ارتقا و رشد تولید ملی است.

محمود آرزومندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: نام‌گذاری امسال از سوی رهبر انقلاب نیز باز رنگ و بوی اقتصادی و خودکفایی دارد که نشان دهنده توجه رهبر انقلاب به موضوع تولید و خودکفایی است و نقشی که این مهم می‌تواند در زندگی مردم و آینده نظام داشته باشد.
وی ادامه داد: تولید و اشتغال از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد هر کشوری است که برای این‌که بتوان اقتصادی قدرتمند داشت باید روی این مهم بیش از پیش برنامه ریزی و تلاش کرد.

آرزومندی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: علاج و راه حل مشکلات کشور در ارتقا و رشد تولید ملی است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها در بیانات و فرمایشات خودشان به این مهم اشاره کرده‌اند.
وی تأکید کرد: تولید و اشتغال موجب می‌شود که آمار بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه به طرز شگفت انگیزی پایین بیاید و نباید از این مهم به سادگی عبور کرد.
تهیه‌کننده گروه اقتصاد شبکه یک خاطر نشان کرد: در این سال‌ها شاهد جنگ اقتصادی دشمنان نظام هم بودیم و در این جنگ نابرابر افسران و سربازان ما تولید کنندگان و کارگران هستند که باید حمایت‌های لازم از آنها توسط دولت مردان صورت بگیرد تا با آمادگی کامل به جنگ اقتصادی برویم و قطعاً این مقاومت و همت نتایج خوبی را برای ما رقم خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha