پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تولید و توزیع ماسک

حوزه/ با هدف رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بقاع متبرکه قم طی تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید سجاد موسوی قیداری اظهار کرد: طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰ به صورت محدودتر نسبت به سال‌های گذشته اما با قوت تمام در هشت بقعه و مسجد ناحیه یک شهرستان قم اجرایی شده است.

وی افزود: امسال و به خاطر تداوم شیوع کرونا، توصیه مسئولان بهداشتی کشور، عدم مسافرت و پرهیز از تجمع است به همین دلیل غرفه‌های مربوط به خیمه‌های طرح آرامش بهاری هم کاهش یافته و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بقاع متبرکه اولویت دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه طرح ویژه‌ای با هدف رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا در بقاع این ناحیه اجرایی خواهد شد گفت: بر این اساس توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بین زائران صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: به این ترتیب هر زائری که وارد هر بقعه متبرکه می‌شود، یک ماسک رایگان دریافت کرده و مواد بهداشتی هم برای ضد عفونی‌کردن دست و وسایل شخصی در اختیارش قرار می‌گیرد.

موسوی قیداری با اظهار امیدواری به اینکه رعایت این مسائل موجب کاهش شیوع بیماری شود گفت: از همه زائران و مسافران می‌خواهیم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تردد غیر ضروری، سهم خود را در جهاد ملی علیه کرونا ایفا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha