چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
اهدای جهیزیه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان گفت: امامان محلات شهرستان مانه و سلمقان با همراهی خیرین این شهرستان تعداد ۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کردند.

حجت‌الاسلام مجید بداریه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی از اهدای ۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند مانه و سملقان همزمان با ایام نوروز خبر داد.

وی افزود: در ایامی که شیوع بیماری کرونا مزیدی بر علت گرفتاری‌های نیازمندان شده است و بسیاری از مردم با مشکلات معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، به همت امامان محله شهرستان مانه و سملقان و همراهی خیرین خداجوی این شهرستان، تعداد ۱۰ سری جهیزیه برای تازه‌عروسان نیازمند شهر آشخانه تهیه و اهدا شد.

حجت‌الاسلام بداریه خاطرنشان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند با هدف تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان انجام شد تا مقدمه‌ای برای حل مشکل جمعیتی باشد که در این راستا امامان محلات با همراهی خیرین در این موضوع حساس و مهم نقش‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام بداریه افزود: امامان محلات ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل استقرارشان نسبت به رفع مشکلات اجتماعی و معیشتی اقشار نیازمند به‌ویژه تهیه و تأمین حداقلی جهیزیه برای زوج‌های نیازمند از محل مشارکت‌های مردمی و خیرین، اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی اظهار کرد: علاوه بر اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، حدود ۵۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه نیز از سوی مرکز نیکوکاری مسجد امام علی (ع) به نیازمندان شناسایی‌شده اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha