شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد علی الحوثی

حوزه/ عضو شورای عالی سیاسی یمن از نشست های شورای بین المللی امنیت در خصوص بحران یمن، به شدّت انتقاد کرد و گفت: هر نشستی که به پایان بدترین بحران انسانی جهان منتهی نشود، بی نتیجه و بی فایده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن از نشست های شورای بین المللی امنیت در خصوص بحران یمن، به شدّت انتقاد کرد و گفت: هر نشستی که به پایان بدترین بحران انسانی جهان منتهی نشود و مرتکبین تروریسم را مجرم اعلام نکند، بی نتیجه و بی فایده است و برگزاری و عدم برگزاری آن یکسان است.

وی در رشته توئیت هایی در صفحه توئیتر خود نوشت: در جلسه شورای امنیت از قاتلان ملت یمن و کشور های متجاوز آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و امارات با توجیه دادن مجوز ورود کشتی های مشتقات نفتی قدردانی می شود و آنان که مورد محاصره قرار گرفته شدند، محکوم شده و جنایتکار شناخته می شوند.

الحوثی تصریح کرد: همچنین از متجاوزان آمریکایی، انگلیسی، سعودی و اماراتی به خاطر اعطای برق به یمن مراتب تشکر و قدردانی به عمل می آید و شورای امنیت به جای محکوم کردن قاتلان و مرتکبین جنایت تروریسم، تجاوز نظامی و محاصره ملت یمن، از آنها تشکر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha