پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
رهنان

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع «جریان شناسی سیاسی و انتخابات» در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) رهنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سید رضا حجازی، صبح امروز در نشست سیاسی باموضوع «جریان شناسی سیاسی و انتخابات» در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) رهنان گفت: باید دید هدف کسانی که می گویند نروید پای صندوق رای چیست، نباید بگذاریم دشمن خط و راه ما را تعیین کند. انقلاب راهبرد دارد و خط مشی ها را مشخص کرده یک حضور حداکثری یک انتخاب شایسته و اصلح مردم پای کار هستند مانند مراسم حاج قاسم هم می آیند چون اصل نظام درست است.

وی ادامه داد: دو مسیر در کشور وجود دارد. مسیر اول اینکه ما یک کشور مقتدر که ۴۲ سال ماندگاری نشانه آن همراهی مردم است و مسیر دوم اینکه نمی‌توانیم بگویم ناکارآمدی؛ در صورتی‌ که ایران در منطقه حرف اول را می‌زند ما یک کشور با بدنه داریم این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

حجازی با بیان اینکه مبلغ باید بصیرت داشته باشد گفت: یک مبلغ نباید اشتباه کند جامعه صدر اسلام مردم مذهبی بودند ولی بصیرت نداشتند.

وی افزود: برای داشتن بصیرت پنج مسئله دوست شناسی، شناخت انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی،- روش تحلیل سیاسی و جریان شناسی را باید شناخت.

حجازی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر روی کارآمدن دولت جوان و انقلابی افزود: باید به مردم تحلیل داد تا متوجه شوند که راه‌حل و علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی است، جوان یعنی روحیه جوان و کارکرده باشد. انقلاب یک تفکر است تفکر به نفع مردم دفاع از استقلال کشور و گمنام بودن.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha