پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دیدار ایت الله صفایی با فرمانده نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و با بیان اینکه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها به دنبال تخریب انتخابات در فضای مجازی و حقیقی هستند، گفت: لازم است پلیس فتا در عرصه مجازی در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشد و در فضای حقیقی نیز طبق قانون، نظارت و مدیریت خوبی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار سرهنگ سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی راهبردی و امنیتی است که مایه آرامش اجتماعی، اقتدار و امنیت و موجب مهیا نمایی و زمینه سازی همه جانبه پیشرفت و تمدن آفرینی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در بین نیروهای انتظامی جهان در شرایط کنونی هیچ نیروی انتظامی به محبوبیت و به درجه توجه مردمی به اندازه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و در طول تاریخ ایران نیز هیچ گاه نیروی انتظامی به محبوبیت نیروی انتظامی بعد از انقلاب نبوده است.

وی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی عبادت است، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از متن مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و در یک منظومه فرهنگ اسلامی قرار دارد که متصل به ولایت فقیه است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر به خاطر شرایط جغرافیایی، تاریخ پرشکوه و استقرار صنایع مهم و مؤثر برای نظام یک استان فوق العاده مهم است به همین جهت حفظ امنیت و ارتقاء سطح امنیت در استان بوشهر نقش مهمی ایفا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر ۹۳۶ کیلومتر مرز دریایی دارد و با پنج کشور عربی از طریق خلیج فارس همسایگی دارد و حوزه خلیج فارس نیز کانون توجهات بین المللی است و از آن طرف راه ترانزیت جنوب به مرکز و شمال و بالعکس نیز هست، بالطبع توجهات به حوزه امنیت و عرصه های مدیریت اجتماعی آن باید بیشتر باشد.

 امام جمعه بوشهر افزود: پشتیبانی از نیروی انتظامی، تحقیقات و پژوهش بر اساس آمایش امنیت در جغرافیای استان، مدیریت ستادی و حضور به موقع و جغرافیای جامع میدانی، نظارت، بازتولید برنامه ها و پروژه های دانشی، سلامت کار و مجاهدت کار در عرصه نیروی انتظامی در فضای ملی و همچنین در استان بوشهر به طور ویژه نقش بسزا دارد و باید در این عرصه ها فوق العاده کار شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و با بیان اینکه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها به دنبال تخریب انتخابات در فضای مجازی و فضای حقیقی هستند، اظهار داشت: لازم است پلیس فتا در عرصه مجازی در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشد و در فضای حقیقی نیز طبق قانون، نظارت و مدیریت خوبی صورت گیرد که ان شاء الله این انتخابات به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha