پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خواهران خوزستان

حوزه/ نشست بصیرتی «انتخاب اصلح و شرکت حداکثری مردم در انتخابات» در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست بصیرتی «انتخاب اصلح و شرکت حداکثری مردم در انتخابات» در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم علوی، کارشناس ارشد ادیان و عرفان، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اظهارداشت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، در رابطه با حادثه ۱۵ خرداد تأکید داشتند که ماهیت این واقعه، باید شناخته شود.

وی، دستاوردهای قیام خونین ۱۵ خرداد را ۱۷ مورد دانست و گفت: آشکار شدن ماهیت ضد اسلام شاه»، «افزایش رشد روحانیت و توده‌ای مردم»، «تعمیق پیوند روحانیت با اقشار مختلف»، «تشکیل سازمان‌ها مختلف برای مبارزه با رژیم»، «شروع جدید دوره مبارزه روحانیت» و «افشای خطای صهیونیست‌ها» بخشی از دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد است.

علوی، بیان کرد: آنچه را که رسانه‌های بیگانه در رابطه با انتخابات بیان می‌کنند بیش از یک بازار گرمی نیست؛ چراکه رأی ندادن یعنی راضی بودن به وضع موجود! یعنی حاکمیت اقلیت، یعنی رأی نمی‌دهم تا دیگران بجای من رأی دهند.

این کارشناس دینی، تصریح کرد: انقلاب زمانی مقتدر است که مردم پای انقلاب و امام امت بایستند؛ چراکه امت بی امام خطری برای بیگانگان ندارد و تمام آنانی که راهبر ندارند، کاری نمی‌توانند کنند؛ زیرا امت بی امام، اقتدار ندارد! همان‌طور که امام بی امت نیز اقتدار ندارد.

علوی در پایان اظهارداشت: باید با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح، از دامن زدن به اختلافات جلوگیری کرد؛ چراکه امروز برخی‌ها به دنبال حاشیه بردن اصل انتخابات و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود است؛ بنابراین باید مردم را آگاه و هوشیار کرد تا فریب ‌بازی‌های رسانه‌ای جریان غرب‌گرا را نخورند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha