شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
علوی آزیز

حوزه/ مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان به منظور پیگیری امور مرتبط با نخبگان حوزوی و حمایت از آنها و ساماندهی فعالیت های علمی مشترک، جلساتی با مسئولان مرتبط در تهران و قم برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید حمید علوی( آزیز)، معاون آموزش و مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان به منظور پیگیری امور مرتبط با نخبگان حوزوی و حمایت از آنها و ساماندهی فعالیت های علمی مشترک، جلساتی با مسئولان مرتبط در تهران و قم برگزار کرد.

دیدار و گفتگو با حجج اسلام و المسلمین محمدی عراقی، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، عماد، مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه، سید جواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی، دکتر سالاریه، معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان و حجج اسلام بهاری، مدیر نخبگان حوزه علمیه قم و فولادی، مدیر کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات و.... بخشی از برنامه های سفر سه روزه به قم و تهران معاون آموزش و مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان بود.

 شاخصه های شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر، برنامه های حمایتی از نخبگان، مدیریت علمی و ساماندهی استعدادهای برتر و برگزاری المپیادها و رویدادهای علمی مشترک محور گفتگوها در این دیدارها بود.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha