چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
هواپیمای ایرباس 655

حوزه/ استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ تیر ماه، سی و سومین سالگرد شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی ناو آمریکای جنایتکار، بر فراز آب‌های خلیج فارس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان، با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ تیر ماه، سی و سومین سالگرد شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی ناو آمریکای جنایتکار، بر فراز آب‌های خلیج فارس را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در دوازدهم تیر سال ۱۳۶۷ هواپیمای مسافربری پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که از مبدأ فرودگاه بندرعباس عازم فرودگاه دبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس از سوی ناو آمریکایی وینسنس مورد حمله موشکی قرار گرفت و ۲۹۰ مسافر آن به شهادت رسیدند.

این اقدام ضدبشری آمریکای جنایتکار در هدف قرار دادن یک هواپیما که مسافران آن مردان و زنان و کودکان بی دفاع بودند، نشان داد آمریکا ارزشی برای حقوق بشر و جان انسان ها قائل نیست و خلیج‌فارس برای همیشه در تاریخ، جنایت آمریکایی ها در حمله به هواپیمای مسافربری را شهادت می‌دهد.

ملت بزرگ ایران با پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا ایستاده است و به برکت خون شهیدان به خصوص شهدای دوازدهم تیر، ایران اسلامی اقتدار کامل خود در آب های نیلگون خلیج فارس را به منصه ظهور رسانده است.

اینجانب فرارسیدن ۱۲ تیر ماه، سی و سومین سالگرد شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را به ملت شریف ایران و به خصوص مردم هرمزگان که تعداد زیادی از شهدای این واقعه از هرمزگانی های غیور و دلاور بودند، تسلیت عرض کرده و امیدوارم راه شهدا را با صلابت ادامه دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha