پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ دوره روش تدریس مهارتهای پژوهشی حوزه علمیه کاشان درمدرسه علمیه آیت الله یثربی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان از شرکت ۲۰ نفر از اساتید سطح سه مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق در کارگاه روش مطالعه طلاب و تدریس مهارت‌های پژوهشی استاتید حوزه خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی، معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان، در حاشیه دومین روز از کارگاه آموزشی روش تدریس اساتید سطح سه حوزه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کاشان، با تأکید بر پررنگ نمودن پژوهش در بین طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب و اساتید از سال گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های مقدمات عمومی و مهارت‌های پژوهشی با حضور اساتید برجسته کشوری نمودیم.

وی، افزود: این کارگاه از روز سه‌شنبه پانزدهم تیرماه به مدت هشت روز به‌ترتیب هفته ای دو روز در مدارس علمیه آیت الله یثربی، امام خمینی(ره)، ابوتراب امامی کاشانی و مشهد اردهال کاشان برگزار می شود.

حجت الاسلام شبانی نوش آبادی، یادآور شد: علاقه مندی به مسائل پژوهشی، دارا بودن مدرک دکترا، داشتن مقالات و آثار پژوهشی از مهمترین شرایط شرکت در این کارگاه آموزشی می باشد.

 وی افزود: در این کارگاه علاوه بر آموزش روش تدریس و مطالعه، اساتید سطح سه با روش‌های تحقیق، نگارش و فناوری در پژوهش نیز بهره‌مند خواهند شد و در پایان دوره مجوز کشوری تدریس دریافت خواهندکرد.

حجت الاسلام شبانی نوش آبادی، بیان کرد: استاد این کارگاه حجت الاسلام عباسی، موسس و نخبه روش مطالعه و تندخوانی کشور می‌باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان، در پایان یادآورشد: مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی در جوار آستان مقدس سلطان علی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه، مدیریت حوزه علمیه و نخبگان پژوهشی مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha