پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مرسام جشن

حوزه/ به همت حوزه های علمیه خواهران شهرستان ساوه و به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه(علیهم السلام) مراسم جشنی با حضور مدیران و معاونین و اعضای کادر مدارس علمیه خواهران فاطمه الزهرا، الهیه، ریحانه الرسول و جمعی از بانوان شهرستان ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت حوزه های علمیه خواهران شهرستان ساوه و به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه(علیهم السلام) مراسم جشنی با حضور مدیران و معاونین و اعضای کادر مدارس علمیه خواهران فاطمه الزهرا، الهیه، ریحانه الرسول و جمعی از بانوان شهرستان ساوه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی، سرکار خانم خرم از کارشناس امور بانوان در مرکز بهداشت شهرستان ساوه، با در نظر  گرفتن مناسبت روز ازدواج و بحران کاهش جمعیت را مورد بررسی قرار داد.

وی فرزند آوری به‌هنگام را از نتایج انتخاب مناسب، ازدواج سالم، زندگی پایدار دانست که این شعار جز با آموزش های لازم امکان پذیر نخواهد بود.

همچنین در ادامه این مراسم مسابقاتی در دو گروه سنی بزرگسال و نوجوان برگزار گردید که با اهدای جوایزی به اتمام رسید. 

از برنامه‌های حاشیه ای این مراسم، می توان به برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و مشاوره با حضور مشاورین مدارس علمیه و فضاسازی و پخش صوت... اشاره نمود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha