یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام آل مبارک

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با توجه به درخواست صورت گرفته از سوی سازمان عقیدتی سیاسی لشکر 92 زرهی خوزستان سلسله دوره‌های معرفت افزایی ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش را برگزار نمود.

حجت‌الاسلام محمد آل مبارک، رئیس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: سلسله مباحث برگزار شده در این دوره‌ها با نگاه به نیازهای موجود در خانواده‌های کارکنان ارتش تهیه و با هماهنگی صورت گرفته با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌صورت مجازی برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: نقش معنویت و اخلاق در ابعاد مختلف زندگی، ارتقاء سلامت روانی خانواده و راهکارهای مدیریت آن، ارتباطات خانوادگی، همسرداری و فرزند پروری، جنگ نرم و فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی از موضوعات مطرح شده در این دوره‌ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام آل مبارک با اشاره به بازخورد مثبت این دوره‌ها تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان جهت برگزاری دوره‌های فوق از اساتید بومی این دفتر استفاده نمود که ارزیابی صورت گرفته حاکی از رضایت بالای مخاطبین از مباحث گفته شده توسط این اساتید است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha