پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: شهادت علی اصغر(ع) کودک شیرخواره امام حسین(ع) در دشت کربلا مهمترین و بارزترین سند مظلومیت سیدالشهدا(ع) است. مگر این کودک چه گناهی داشت که اینگونه توسط دشمنان اسلام و بشریت به شهادت رسید؟.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم شیرخوارگان حسینی که در فضای باز در جوار شهدای گمنام شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت:  امام حسین علیه السلام محبوب‌ترین شخصیت‌ جهان اسلام و حتی دیگر ادیان الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تصریح کرد: امام حسین (ع) تنها متعلق به تشیع نیست؛ بسیاری از بزرگان اهل سنت در کتب خود به بیان فضائل و منش حضرت اشاره کرده اند .

این استاد حوزه ادامه داد: شهادت علی اصغر(ع) کودک شیرخواره امام حسین(ع) در دشت کربلا مهمترین و بارزترین سند مظلومیت سیدالشهدا(ع) است. مگر این کودک چه گناهی داشت که اینگونه توسط دشمنان اسلام و بشریت به شهادت رسید؟.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بدون تردید نقش زنان و بانوان به ویژه حضرت زینب(ع) در قیام عاشورا غیرقابل انکار است؛ تاریخ بشریت این دست از شیرزنان را کمتر به خود دیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha