پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
وداع و تشییع پیکر مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان عصر چهارشنبه سوم شهریور ماه برگزار می شود

حوزه / مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین عبدالمحمود جهانگیری، عصر چهارشنبه با رعایت تمام نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزرای حوزه از هرمزگان، مراسم تشییع پیکر مرحوم عبدالمحمود جهانگیری مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، روز چهارشنبه  ۱۴۰۰/۶/۳ ساعت ۱۸ با رعایت پروتکل های بهداشتی از  امامزاده سید مظفر (علیه السلام) در شهر بندرعباس برگزار می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، نماز میت را بر پیکر مدیر فقید حوزه خواهران استان اقامه خواهد کرد.

همچنین طبق برنامه ریزی ها مراسم وداع و تشییع جنازه حجت الاسلام جهانگیری روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۶/۴ ساعت ۱۱:۳۰ در مسجد جامع میناب برگزار و پس از آن برای تدفین به روستای کسیسه ای بشاگرد منتقل خواهد شد.

زندگی نامه:

حجت‌الاسلام عبدالمحمود جهانگیری ۱۸ آبان سال ۱۳۶۳در روستای تیدر شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان چشم به جهان گشود و پس از گذراندن دوره راهنمایی و یک سال از مقطع دبیرستان، وارد حوزه علمیه شد و از پایه اول تا هفتم را در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان بشاگرد پشت سر گذاشت و همزمان به تدریس دروس پایه های اول تا چهارم پرداخت و پس از گذراندن پایه هفتم، وارد حوزه علمیه قم شد که علاوه بر تحصیل در دروس حوزه، به تحصیل در رشته تفسیر و علوم قرآنی پرداخت و در این رشته در مقطع دکتری فارغ‌التحصیل شد.

مرحوم جهانگیری از محضر حضرات آیات جوادی آملی، مکارم شیرازی، سبحانی و ... بهره برد و مدرک سطح چهار در رشته فقه و اصول را اخذ کرد.

نمایندگی طلاب هرمزگان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و عضویت در هیئت علمی و تصدی معاونت آموزش دانشکده علوم قرآنی بندرعباس در کارنامه حجت الاسلام جهانگیری دیده می شود. او همچنین حافظ کل قرآن کریم بود.

حجت الاسلام جهانگیری بامداد سه‌شنبه ۲شهریور ۱۴۰۰ پس از یک ماه مبارزه با بیماری منحوس کرونا، در سن ۳۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha