شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حرم شاهچراغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از رونمای برش نقشه مهندسی با حضور رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، صابر سهرابی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، با اشاره به رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی اظهار کرد: انشالله در ۲۰ مهرماه مصادف با گرامیداشت یادروز حافظ با حضور مسئولان کشوری و استانی اعم از رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر میراث فرهنگی نقشه مهندسی استان فارس رونمایی خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشه مهندسی به عنوان چراغ راه فرهنگ و هنر در پنج سال آینده قرار خواهد گرفت.

سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای نقشه مهندسی، تصریح کرد: پس از رونمایی نقشه مهندسی باید مقداری پیش روی بیشتری داشته باشیم به این صورت که ماموریت تک تک دستگاه ها را مشخص کنیم و برای عملیاتی کردن نقشه طرح و ایده ارائه شود تا زودتر عملیاتی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) نیز عنوان کرد:  هفته دفاع مقدس برای اقشاری که نگران فرهنگ ناب اسلامی هستند یک ظرفیت است.

وی افزود: تک تک دستگاه ها در بخش فرهنگ مسئول هستند، هر دستگاهی باید یکی از ابعاد دفاع مقدس را به نمایش بگذارد، اگر در بخش دفاع مقدس کم کاری صورت گیرد قطعا جای جلاد و شهید عوض خواهد شد، دشمنان در صدد این هستند که از دفاع مقدس یک چهره دیگر نشان دهند.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) در پایان گفت: گرامیداشت دفاع مقدس همانند گذشته کشور را بیمه می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha