یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 981136
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
شبکه پنج سیما

حوزه/ شبکه پنج سیما در شب های پاییز، ویژه برنامه های متنوع و جذابی را تدارک دیده است که روی آنتن خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،شبکه پنج سیما در شبهای پاییز ویژه برنامه های متنوع و جذابی را تدارک دیده است و روی آنتن خواهد برد. این شبکه در پاییز ۱۴۰۰ سریال های "وقتی آب بند ها می شکنند، روزگار جوانی، هشدار برای کبرا ۱۱" و برنامه هایی نظیر: "آشپزی با مامان، مسابقه بزرگ کهکشان، خنده رو، شهرک رنگین کمان، مهربانو، پرنیان صدا، سرچشمه، معجزه امید و سری جدید شهربرگ" و ... را تقدیم نگاه مخاطبان خواهد کرد.
 

با آغاز ربیع روزگار جوانی تماشایی می شود
فصل سوم مجموعه تلویزیونی"روزگارجوانی" به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی با آغاز ماه ربیع ۱۷ مهرماه  هرشب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود. آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران «روزگار جوانی» هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل بیوک میرزایی، رسول نجفیان، زهرا داود نژاد، محمد الهی، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمود رضا قدیریان، سولماز حصاری، الهام طهموری، فرشته آلوسی، زینب عباسی، سپاس رضایی، فرشته مرعشی و امیر مسیبی داستان این سریال روایت می شود.


در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد، دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند بی‌خبر از این که ...
بنا بر این گزارش تولید مجموعه تلویزیونی روزگارجوانی درگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.


از قاب شبکه پنج به تماشای کهکشان بنشینید
مسابقه جدید، جذاب و مهیج"کهکشان"  از اواخر مهر ماه روی آنتن می رود. در این مسابقه برای اولین بار مخاطبان تلویزیون می‌توانند چالش‌های درون مسابقه را از طریق تکنولوژی‌های واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR همزمان با پخش برنامه از تلویزیون در منازل خود تجربه کنند.
قرار بود مسابقه بزرگ کهکشان با اجرای هنرمند فقید ارشا اقدسی ضبط شود که بعد از فوت ناگهانی و تلخ این مجری محبوب، ضبط این برنامه به تاخیر افتاد و تیم تولید کهکشان با انتخاب مجری دیگر ضبط این برنامه را آغاز کردند.
این مسابقه در دکوری به مساحت ۲۰۰۰ متر طراحی شده و مراحل ثبت نام شرکت کنندگان آن همچنان ادامه دارد. به همین منظور خانواده‌هایی که آماده به چالش کشیدن خود در مواجهه با چالش‌های فیزیکی و معمایی این مسابقه هستند باید تمایل خود برای شرکت در این مسابقه را از طریق شماره تماس ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۲۸ در پیام رسان واتساپ اعلام نمایند تا هماهنگی‌های بعدی برای حضور آن‌ها صورت گیرد. در هر قسمت از کهکشان گروهی ۵ نفره متشکل از اعضای یک خانواده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به امروز طی کرده و به این بهانه با چالش‌های انسان در مواجهه با رسانه‌ها در هر یک از کهکشان‌های ارتباطی شامل کهکشان شفاهی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال و کهکشان اینترنت مواجه خواهند شد.
کهکشان در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است. تهیه کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی بوده و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه است. همچنین بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش‌جام و موسسه اصحاب رسانه پویا به عنوان مدیر فنی و طراح اپلیکیشن، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان تلویزیونی، شهرام قاسمی به عنوان طراح و مجری دکور، بهراد جوانبخت به عنوان گرافیست، عباس نیک نفس، صالح رضاداد و مهدی امینیان به عنوان گروه طراحی بازی‌ها در این مسابقه ایفای نقش می‌کنند.
 

وقتی آب بندها می شکنند
مینی سریال خارجی"وقتی آب بندها می شکنند" به کارگردانی هانس هربتس مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج می شود. این سریال محصول ۲۰۱۶ هلند در ژانر خانوادگی است.
"وقتی آب بندها می شکنند" روایت حوادث طبیعی در شهر روتردام هلند است. در این شهر بر اثر طوفان شدید بر خلاف وعده ای که نخست وزیرش داده بود، آب بندها می شکنند و سیل تمام شهر را فرا می گیرد.
این سریال شش قسمتی که از شنبه ۱۰ مهر ساعت ۲۳ تماشایی می شود به داستان زندگی چند خانواده می پردازد که سیل زندگی شان را تحت تاثیر قرار می دهد و ...

سری جدید هشدار برای کبرا ۱۱
سری جدید سریال پرمخاطب و جذاب "هشدار برای کبرا ۱۱ " با آغاز ماه مبارک ربیع هر پنج شنبه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود. فصل جدی…

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha