چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
رادیو ایران

حوزه / رادیو ایران، ویژه برنامه‌هایی را برای سالروز شهادت امام رضا(ع) تدارک دیده است و مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند با «حرفی از نام تو» شنونده خاطرات خادمان افتخاری حرم امام رضا(ع) باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  ویژه برنامه‌های مختلفی همچون «‌خانه دوست اینجاست»، «ایوان آیینه»، « دور عاشقان»، «حرفی از نام تو»، «به نام عشق، «به افق نور» و «نور هشتم» برای پخش تدارک دیده شده است.

«خانه دوست اینجاست» با موضوع امامت امام رضا (ع) به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و با اجرای بتول نجفی و با حضور حجت‌الاسلام هادی اتابکی سیزدهم و چهاردهم مهر بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰پخش می‌شود.

ویژه برنامه «ایوان آیینه» با بهره‌گیری از حدیث سلسلةالذهب چهارشنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۰:۰۰ شنیده می‌شود.

«دور عاشقان» با حضور حجت‌الاسلام پویا و اجرای حسن همایی ۱۴ مهر بعد از خبر ساعت۲۳:۰۰ به نشانه‌های واقعی یک مومن می‌پردازد.

«حرفی از نام تو» پنجشنبه ۱۵ مهر ساعت ۸:۳۰ با خادمین افتخاری حرم امام رضا (ع) گفت و گو می‌کند.

«به نام عشق» با محوریت زندگی امام رضا (ع) با حضور حجت‌الاسلام آتشکار و با اجرای حامد نجم الهدی و فاطمه حاتمی به تهیه‌کنندگی مرضیه طبرستانی پنجشنبه ۱۵ مهر ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

«به افق نور» با حضور حجت‌الاسلام وحیدی و حجت‌الاسلام سعیدیان به تهیه‌کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی ۱۵ مهر ساعت ۱۱:۱۵ نگاهی به سیره امام رضا (ع) دارد.

«نور هشتم» ۱۵ مهر ساعت ۱۲:۴۰ به پخش مداحی و نوحه در شهادت امام رضا (ع) می‌پردازد.

همچنین مخاطبان می توانند برای شنیدن آرشیو این برنامه‌ها به سایت رادیو ایران www.radioiran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha