سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مهران رجبی

حوزه / یک بازیگر گفت: باور دارم کارهایی که به نام امام حسین (ع) ساخته می شود از حمایت صاحبش اباعبدالله بهره برده است.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون سریال «در کنار پروانه‌ها»، اظهار کرد: این سریال از جمله کارهای زیبایی تلویزیون است، زیرا علاوه بر اینکه قصه کشش لازم را داراست و کارگردانی آن نیز خوب است، قاب‌های سریال به واسطه تبحر فیلمساز و زیبایی اقلیم شمال بسیار زیبا از کار درآمده است.

وی افزود: این سریال از جمله کارهایی است که خودم نیز آن را تماشا می کنم. این را به این خاطر که خود در آن بازی دارم نمی‌گویم چون کارهایی از من بوده که با وجود بازیم در آن علاقه ای به تماشای آن نداشتم، اما این کار اینگونه نیست و آن را دنبال می کنم.

این بازیگر ادامه داد: این فیلم نگاهی زیبا به موضوعات دینی داشته است، اتفاقی که عموماً در کارهای نمایشی که از این مفاهیم سود می‌برند شاهد آن نیستیم! چرایی خوب بودن این فیلم در پرداختن به موضوعات دینی یک امر است. آنهم توسل به امام حسین (ع) است. منظور اینکه هر کاری که بخواهد با عشق  به امام حسین (ع) ساخته شود مطمئن باشید آن کار با استقبال مردم مواجه خواهد شد.

این بازیگر تصریح ‌ کرد: امام حسین (ع) یاری رسان کارهایی خواهد بود که با عشق به ابا عبدالله (ع) ساخته شده است من این موضوع را بارها شاهد بوده‌ام و آخرین آن نیز مربوط به سفر اخیرم به عراق می‌شود. در آنجا مردم ماسک نداشتند و باور داشتند که کربلا سرزمین شفا است. نکته جالب هم اینکه هیچ یک از آنها کرونا نگرفته بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha