سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک

حوزه/ طی مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام آذرافروز مدیر سابق مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک تکریم و حجت‌الاسلام قنواتی، به‌عنوان مدیر جدید این مدرسه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه بقیةالله اندیمشک، با حضور مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان، امام جمعه و سایر مسئولان شهری در محل مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه اندیمشک، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و خدمات‌رسانی، نقش‌آفرینی کنند، گفت: دشمن مترصد فرصتی است تا جایگاه روحانیت و حوزه‌های علمیه را میان مردم تضعیف کند؛ به همین دلیل لازم و ضروری است که حوزه‌های علمیه با تأکید بر تقویت جنبه علمی، به سایر بخش‌ها نیز توجه جدی داشته باشد.

همچنین در ادامه، حجت‌الاسلام آذرافروز، گزارشی از اقدامات انجام شده در طول ۶ سال گذشته بیان کرد و اظهارداشت: در طول مدت ۶ ساله، اقداماتی از جمله تقویت زیرساخت آموزشی–تربیتی  و همچنین افزایش خوابگاه‌های طلاب به میزان ۲.۵ برابر صورت گرفت.

اما حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به‌عنوان سخنران اصلی این برنامه، ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام افروز، مدرسه علمیه بقیةالله اندیمشک را یکی از مدارس علمیه ممتاز در سطح استان دانست و گفت: این مدرسه با ایفای نقش در عرصه‌های علمی، تبلیغی و جهادی به یک الگو تبدیل شده که جا دارد از زحمات مدیریت این مدرسه علمیه موفق، تقدیر و تشکر کنم.

در پایان نیز حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، با اهداء لوح یادبود، از زحمات "حجت‌الاسلام حسن آذرافروز" تقدیر و حکم "حجت‌الاسلام قنواتی" به‌عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک را قرائت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha