شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
سل

حوزه / در شب میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع) مسئولان و معتمدین شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل ،نطنز و بادرود با نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کاشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در شب میلاد پیامبر اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام صادق (ع)مسئولان و معتمدین شهرستان های کاشان، آران و بیدگل ،نطنز و بادرود در مصلای بقیة الاعظم (عج)کاشان با نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.

در  ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا شاه فضل، مسئول دفتر امام جمعه کاشان با تبریک هفته وحدت، به تشریح برنامه های دفتر نماینده ولی فقیه در  پرداخت و گفت:  این دفتر با همفکری مسئولان و نخبگان حوزه و دانشگاه نسبت به نگارش برنامه راهبردی اقدامات زیادی انجام داده است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان اظهار کرد: روحیه جهادی، تلاش های خستگی ناپذیر آیت اله سلیمانی فرصت مغتنمی است تا بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی توفیق بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام شاه فضل، در پایان با اعلام آمادگی استفاده از نظرات و راهنمایی های نخبگان و معتدمین، از مسئولان و معتمدین شهرستان های کاشان،آران و بیدگل، نطنز و بادورد درخواست کرد تا در تدوین و پیاده سازی برنامه های دفتر نماینده ولی فقیه مشارکت داشته باشند .

در ادامه، فرمانداران شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز، جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و رحمت الله فیروزی پور بادی، نماینده مردم شهرستانهای  نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل به ایراد سخن پرداختند.

در پایان مراسم پس از سخنرانی آیت الله سلیمانی و اجرای سرود و نمایش کلیپ فعالیت های یک ساله و سه ماهه دفتر امام جمعه کاشان، مراسم مولود خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع) نیز برگزار شد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha