جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
مستعدان برتر

حوزه/ رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه با اشاره به سه مرحله شناسایی، سیر به مرحله نخبگی و نقش آفرینی استعدادها، ابراز کرد: ابتدا به شناسایی پرداخته شد و سپس سیر به مرحله نخبگی و فعالیت های آن که بسیار مهم است مدنظر می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، امور استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عماد، ئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه و حجج اسلام فولادی، مسئول دبیرخانه حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر مرکز خدمات و ایزدی، مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان در محل اتاق جلسات مرکز مدیریت این حوزه بررسی شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین عماد، رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه با اشاره به سه مرحله شناسایی، سیر به مرحله نخبگی و نقش آفرینی استعدادها، ابراز کرد: ابتدا به شناسایی پرداخته شد و سپس سیر به مرحله نخبگی و فعالیت های آن که بسیار مهم است مدنظر می باشد.

عضو شورای علمی نخبگان کشور افزود: بهره گیری از مستعدان برتر و نقش آفرینی آنان در حل مسائل حوزه، نظام، جامعه و بین الملل مرحله سوم است که می بایست محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین عماد به پنج عرصه مستعدان برتر آموزشی با دو شاخه تحصیل و تدریس، پژوهشی، تبلیغی و فرهنگی، مدیریتی و تهذیبی و تربیتی اشاره کرد که به تدریج از تحصیل شروع و اخیرا موضوع تدریس نیز فعال شده است.

در این نشست، حجت الاسلام حمید ایزدی با اشاره به روند ارزیابی ها و ظرفیت خوب حوزه به ویژه حوزه علمیه خراسان در زمینه مستعدان برتر و نخبگان، اظهار امیدواری کرد که جامعه نخبگانی و نظام اسلامی از برنامه ریزی ها و فعالیت های انجام شده، منتفع شوند.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که برای کادرسازی در نظام اسلامی عملکرد مطلوبی داشت.

مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان بر هماهنگی امور و توجه به مسئله مستعدان برتر تاکید کرد.

در این جلسه، مسائل پیش رو بررسی، و نقطه نظرات بیان شد. این نشست فردا هم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha