شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
بیانیه

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان اهانت به ساحت مرجعیت شیعه را محکوم و تصریح کرد: حوزویان ولایت مدار و آگاه اجازه نخواهند داد این وقاحت ها ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در بیانیه ای با محکومیت اهانت به ساحت مرجعیت، خواستار برخورد با این گونه هتاکی ها شد و تصریح کرد: حوزویان ولایت مدار و آگاه اجازه نخواهند داد این وقاحت ها ادامه پیدا کند.

متن بیانیه در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جسارت رجا نیوز به ساحت مرجعیت شیعه خط سیری است که منافقان نفوذی در حال انجام آن البته به دست افراد ظاهرا موجه هستند و این خط سیری است که در صورت عدم برخورد جدی با آن رشد منافقانی را به دنبال خواهد داشت که تا امروز آبرویی برای نظام در تخلفات اخلاقی و مالی و اجتماعی و سیاسی نگذاشته اند.

امروز بر هر کسی که خود را ولایت مدار می داند واجب است تا با قلم و بیان خود این عمل زشت و غیر قابل توجیه را محکوم کرده و انقلابی بودن خود را اثبات کند.

در عصر حاکمیت ولایت فقیه که ولایت مدار و محور جامعه است هرکس در هر مقام و پستی که باشد اگر جاهلانه هم وارد بر عرصه و حریم مرجعیت شود، محکوم است تا چه رسد به آگاهان منافق صفت.

اگر امروز در مقابل این حرکت زشت، اقدامی از جنس انقلابی صورت نگیرد دیری نخواهد گذشت که حرمت شکنی فراتر رفته و دامن اسلام را نیز خواهد گرفت.

حرمت شکنی مرجعی با آن سابقه علمی و ولایتی و حمایت از امام و انقلاب و ولایت فقیه، مطلبی نیست که اتفاق باشد، بلکه برنامه ای است مدون که در جای دیگری نوشته شده و عده ای مجری آنند. به یقین حوزویان ولایت مدار و آگاه اجازه نخواهند داد این وقاحت ها ادامه پیدا کند.

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میرزا حسینی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 7
    محکوم است، محکوم! اما چرا وقتی چندی پیش به آیت الله مصباح یزدی(ره) جسارت و اهانت شد، کسی چیزی نگفت!
  • ح. محمدیان IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 33
    شایسته بود این مرجع بزرگوار در اوج فقر و فاقه مردم در دولت روحانی این سخنان را بیان می کرد.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      1 4
      توی اون دولت به التماس از دول غربی افتاده بودند دیگه چکار باید می کردند ؟ ایشون میگه با دنیا قهریم ! با اکثر دنیا ارتباطمون قطعه ! چنین ادعاهای عجیب و تهی از واقعیت از کدام فرد عادی جامعه قابل قبول است که از فرد دارنده سمت مرجعیت پذیرفته باشد ؟
  • قره لو IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 20
    برخی اصلاح‌طلبان هم معترض اهانت به آیت‌الله صافی گلپایگانی شده‌اند، اما از آنجا که اصلاح‌طلبان ید طولایی در توهین به دین و مقدسات و علما دارند، اعتراضات آن‌ها صرفاً در قالب یک واکنش سیاسی و جناحی – و نه دلسوزی برای ساحت علمای دین- تعبیر می‌شود.
  • وحید CA ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 65
    به یقین هیچ مطلبی که اها نت باشد عنوان نشده است حرف این رزمنده هم منطقی وهم قابل تامل است مگر مرجع تقلید معصوم وبلا اشتباه است اگرم نظری اعلام میکند حتما با پرسجو وتحقیق است وانسان هم میتواند در ابراز نظر اشتباه کند واین موضع گیری امام جمعه فقط حمایت بی مورد است وخود مرجع محترم میتواند ابراز نظر کند