پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
رزمایش مشترک ذوالفقار۱۴۰۰ ارتش

حوزه/امام جمعه شهرستان سیریک گفت: پیام رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش در سواحل مکران صلح، ثبات و امنیت برای دوستان و ارمغان ترس برای دشمنان است.

حجت الاسلام  محسن سالاری، امام جمعه شهرستان سیریک، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه هرمزگان به مناسبت برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران، اظهارداشت: امنیت برای ملت ایران یکی نعمت های الهی است نمی توان برای آن را با مسائل مادی و دنیوی قیمت گذاری کرد چرا که اکثر امتیازات برای هر ملتی و در یک کلام توسعه پایدار در سایه امنیت به وجود می آید.

بیشتر بخوانید:

غرش شیرهای ارتش در سواحل مکران | آغاز رزمایش بزرگ ذوالفقار با رمز «یا رسول الله(ص)»

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه پاسداران و ارتش ید واحده ای هستند که برای تامین امنیت این مرز و بوم از هیچ زحمتی فروگذار نمی کنند و بعد از مشت آهنین دلاورمردان سپاه پاسداران به آمریکایی ها لازم بود ارتشیان غیور میهن اسلامی نیز اعمال قدرتی در برابر چشمان ناو های آمریکایی انجام دهند و قطعا به همین منظور منطقه دریای مکران را جهت اجرای رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ انتخاب کرده اند.

امام جمعه سیریک بیان کرد: امنیت خلیج فارس و دریای مکران مانند سایر نقاط میهن اسلامی جزو خط قرمزهای نیروهای مسلح ما است و قوای نظامی ما از طریق برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ آن هم بعد موفقیت پاسداران دریادل در مواجهه با نیروی دریایی تروریستی ایالات متحده آمریکا به دنبال این است که نشان دهد ارتش قهرمان با تمام توان پشتیبان سپاه پاسداران است و اگر از آمریکایی ها خطایی در منطقه سرزند با پاسخ سنگین  ارتش و سپاه مواجه خواهند بود. 

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: پیام رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش در سواحل مکران صلح، ثبات و امنیت برای دوستان و ارمغان ترس برای دشمنان و رونمایی از مشت آهنین جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر کشوری است که چشم به منابع و از بین بردن منافع کشور عزیزمان دوخته است می باشد.

وی تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مصلحت و احترام متقابل است و به طور کلی از سیاست أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ  را سرلوحه کار خود قرار دادیم و به همین منظور در مقابل دشمنان هیچ گونه ضعف و کوتاهی نشان نمی دهیم و با قدرت در مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

امام جمعه سیریک خاطرنشان کرد: طمع داشتن به خاک، منابع و منافع جمهوری اسلامی که تجربه افتخارآفرینی ۸ سال دفاع مقدس آن هم با دست خالی را دارد، در روزهای اوج نظام اسلامی برای دشمنان همچون دیوانگی است، چرا که همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دوران بزن در رو تمام شده است و دشمنان این ملت اگر دست از پا خطا کنند هر جا که باشند با پاسخ سهمگین ملت ایران روبرو می شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha