پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جلسه مشترک

حوزه/ مدیر قرارگاه مهر و امید مساجد از برگزاری دومین جشنواره «عرض ارادت به صاحب الامر(عج)» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، صبح امروز جلسه مشترک رئیس و نایب رئیس مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

در این دیدار سردار جواد استکی، رئیس مجمع رهروان امر به معروف اصفهان به ناهنجاری های جامعه اشاره و اظهار داشت: متاسفانه امروز در جامعه هنجار شکنی ها وبی بندوباری هایی که وجود دارد دل هر انسان آزاده ای را می رنجاند که باید تمام نهاد های مسئول در امور فرهنگی همراه با نیروی انتظامی در احیای فریضه امربه معروف ونهی از منکر تلاش کنند.

وی تصریح کرد: بی تفاوتی ها در جامعه باعث شده یک عده هنجارشکن هرچند اندک، جامعه را به سمت ولنگاری ببرند که در این خصوص خانواده ها معظم شهدا و مردم متدین و دغدغه مند خواستار ورود نیروی انتظامی در برخورد با فساد و خصوصا ظواهر فسادی که در جامعه وجود دارد، هستند.

در ادامه این جلسه، سردار اشتری فرمانده نروی انتظامی به اهمیت فعالیت های مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اصفهان اشاره کرد و گفت: فعالیت ها وبرنامه ها مجمع رهروان امربه معروف در مبارزه با فساد و همچنین برنامه های فرهنگی آن در احیای کار کردهای مسجد با اهمیت است و ان شاءالله این اقدامات باقیات الصالحات خواهد بود.

وی تصریح کرد : همکاری و تعامل فرماندهی انتظامی استان اصفهان با مجمع رهروان امربه معروف در سطح خوبی است و در تقویت این همکاری ها تلاش خواهیم کرد.

در ادامه جلسه، حجت الا سلام حمید رضا صادق زاده، مدیر قرارگاه مهر و امید مساجد به برگزاری دومین جشنواره عرض ارادت به صاحب الامر(عج) اشاره و اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عرض ارادت به صاحب الامر(عج) و کمک های مومنانه، امسال دومین جشنواره عرض ارادت به صاحب الامر(عج) را با شعار مسجد محور بدون اعتیاد و مبارزه با این مواد خانمان سوز به صورت ملی برگزار خواهیم کرد. مساجدی که در این امر فعالیت داشته اند با ارسال گزارشی از فعالیت ها خود و بررسی آن ها، مساجد برتر کشور در این جشنواره دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد: نقش مسجد در مبارزه با فساد بسیار اهمیت دارد  و در کنار بعد عبادی و فرهنگی، مسجد جایگاهی ویژه در مبارزه با فساد وناهنجاری های جامعه دارد.

در پایان جلسه محمد رضا یوسفی، مدیر مرکز مطالعات مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: این مجمع  ۵ قرارگاه فعال در مسائل مختلف مساجد، یاوران معروف، قسط وعدل، فضای مجازی و ثارالله دارد که ناظرین مجمع در قالب این قرارگاه ها بکارگیری می شوند.

دومین جشنواره «عرض ارادت به صاحب الامر(عج)» برگزار می شود

دومین جشنواره «عرض ارادت به صاحب الامر(عج)» برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha