چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان

حوزه/ مسئول ارتباطات حوزوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از برگزاری رزمایش همدلی توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در شهر پردیسان قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی احدی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قم در حاشیه مراسم توزیع بسته های معیشتی که در مسجد امام کاظم(ع) پردیسان برگزار شد، ضمن بیان فعالیت های این نهاد، ابراز داشت: در استان قم رزمایش های متعددی از جمله تهیه بسته های معیشتی،‌بهداشتی و تهیه  لوازم جهیزیه برگزار شده است که این رزمایش ششمین مرحله تهیه و توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در شهر پردیسان می باشد و در قالب محله محور با همراهی امام جماعت و معتمدین مناطق هدف با محوریت مساجد در محله ها توزیع می گردید.

وی در ادامه فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم، تصریح کرد:در مرحله رزمایش همدلی هدف بعدی، توزیع ۲۰ هزار کیلو گوشت گوسفندی خواهد بود که این رزمایش در محله های منطقه نیروگاه و... برگزار  و اولویت توزیع با خانواده های آسیب پذیر و محروم خواهد بود.

مسئول ارتباطات حوزوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، توجه به مسائل فرهنگی را از دیگر فعالیت های این نهاد فاخر دانست و تصریح کرد: باید در عرصه فرهنگ سازی و نیازهای این امر مهم نیز توجه کافی داشت، لذا این نهاد در همین راستا بیش از ۲۰ مسجد را  به لوازم ورزشی تجهیز خواهد کرد.

وی در پایان گفت: تهیه و توزیع بیش از ۴ هزار بسته بهداشتی که اولویت توزیع آن با رفتگرها پارکبان ها و بیماران می باشد انجام خواهد پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha