سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه جبهه فرهنگی براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید بومی سازی شود، گفت: جبهه فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در جلسه جبهه فرهنگی آران و بیدگل با تقدیر از تلاش اعضای این مجموعه، اظهار داشت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بیشتری دارد.

وی با تاکید بر ترمیم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آران و بیدگل، ادامه داد: در جبهه فرهنگی نباید راه ها گم شود و در نظر نگیریم که به کجا میخواهیم برسیم .

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه جبهه فرهنگی براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید بومی سازی شود، ادامه داد: در جبهه فرهنگی باید نسبت به کاهش آمار طلاق، افزایش سن ازدواج، کاهش بد حجابی، نفوذ فرهنگی و خطرات فضای مجازی و ... که موجب تضعیف بنیان خانواده می شود، اقدام اساسی به عمل آید.

وی، با ابراز تاسف از اسلامی نبودن روش های زندگی در بعضی از خانواده ها، یادآورشد: بعضی روش هایی که امروز درخانواده ها دیده می شود، اسلامی نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آران و بیدگل نیز با تاکید بر اولویت قرار دادن مسائل فرهنگی، گفت: اولویت بخشی به مسائل فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

سعید ضابطی با بیان اینکه جبهه فرهنگی براساس نظر خواهی از مردم در رفع مشکلات تاثیرگذار باشد، ادامه داد: در جبهه فرهنگی از قشرجوان، نخبگان، اندیشمندان، فعالان عرصه فرهنگی و مذهبی، روحانیون، دانشگاهیان، خصوصا از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی بیشتر استفاده شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha